У поїзді Укрзалізниці спалахнув новий скандал. Чоловік, який проводжав дівчину, поскаржився, що в купе сів п’яний пасажир.
Про це Ілля Лихотоп розповів на своїй сторінці у Facebook.
Що сталося
Ілля розповів, що проводжав свою дівчину на поїзд Ковель – Київ. Але в те ж саме купе пустили чоловіка у стані значного сп’яніння. Пасажир також одразу почав діставати пляшки з пивом.
“Виходить з вагона, навіть не виходить, а напівприсядом вилазить чоловік років 30-35. Бо маю трохи уявлення про стани сп’янінь, то одразу зрозумів, що ця людина “під чимось”, скляні очі, тремтіння рук, підкошені ноги. Ну, і найбільшим моїм бажанням було, щоб він не їхав з моєю дівчиною в одному купе, але яке ж було моє здивування, коли цей чоловік, сидячи в тому ж купе, вже собі відкрив пивко, поставив біля себе 0,33 горілки, і найбільше, що спантеличило, це те, як його трясло”, – розповів Ілля.
Ілля вирішив змінити квитки для дівчини на інші місця. Але з цим була проблема, вільних місць не було. Тому він вирішив забрати дівчину з поїзда, не наражаючи її на небезпеку. У касі вокзалу повідомили, що у разі купівлі квитків через додаток, їх повернути не можна.
“Укрзалізниця, я вас дуже прошу, поки цей “ділок” не наробив справ, зніміть його з поїзда: Ковель – Київ, вагон 11, місце 9. Ну, і давайте якось фіксуйте додаток, бо коли ти хочеш дати можливість поїхати іншим і здати квиток, ти цю можливість втрачаєш – що через касу, що через додаток”, – резюмував Ілля.
В Укрзалізниці відреагували на конфлікт
Трохи згодом у коментарях до посту з’явилася реакція перевізника. В УЗ перепросили.
“Прийміть наші щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Ми розуміємо ваші емоції і вже зафіксували звернення та направили на розгляд нашим фахівцям, які проведуть перевірку і нададуть вам відповідь, якщо ви повідомте контактний номер телефону або електронну адресу для зворотного зв’язку. Дякуємо за сигнал. Квитки, придбані через мобільний додаток, користувач може повернути не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда на внутрішньому сполученні. У претензійному порядку повернення здійснюється у квиткових касах вокзалів”, – повідомили в УЗ.
Інші новини:
- У поїзді Запоріжжя – Перемишль у купе провідника у вентиляційній шахті виявили громадянина України призовного віку.
- За 6 годин до відправлення: Укрзалізниця змінила правила повернення квитків.
- Укрзалізниця запустила безпересадковий вагон до Австрії.