12 березня офіційно завершилося тестування Kyiv Smart Card.
У рамках тестування 200 учасників користувалися синіми картками у всіх видах громадського транспорту, ділилися враженнями, позитивними та негативними моментами у спеціальному чаті, а також на своїх сторінках у Facebook.
Для об’єктивності дослідження до числа тестувальників обрали представників різних категорій населення: студентів, пенсіонерів, людей, які мають роботу, безробітних.
– Під час тестування ми вже встигли виправити якісь помилки і розширити функціонал, але на цьому не зупиняємося точно, – написали організатори в чаті для тестувальників.
Учасників тестування попросили заповнити форми за підсумками тестування.
– 20 березня наша команда офіційно презентує результати тестування у форматі відповідей на актуальні запитання містян. Учасники та жителі міста будуть проінформовані про виявлені недоліки системи та терміни, в рамках яких технічна команда зможе їх усунути задля зручності пасажирів, – написала команда Kyiv Smart Card у каналі в Telegram.
– Ми висловлюємо щиру подяку всім учасникам тестування, які відгукнулися і допомогли нам покращити сервіс єдиного електронного квитка, – додають представники команди е-квитка.