Главная > Все новости > Київські мости: коли завершаться капітальні ремонти

Київські мости: коли завершаться капітальні ремонти

Нині всі сили у столиці кинуті, аби максимально швидко відремонтувати найпроблемніші мости.

На цьому наголосив мер Києва Віталій Кличко, повідомляє прес-служба КМДА.

Станом на сьогодні 75 столичних мостів, які побудовано 40 – 60 років тому, знаходяться в аварійному стані, три з них – у дуже поганому. За останні чотири роки у столиці було відремонтовано 26 штучних споруд (мостів та шляхопроводів).

Південний міст: перманентний ремонт і одвічні затори

Як повідомили у «Київавтодорі», Південний міст часто знаходиться на ремонті тому, що конструкцією Південного мостового переходу передбачено 46 деформаційних швів, 21 з яких капітально відремонтовані упродовж 2016 – 2018 років. Цьогоріч ще 8 деформаційних швів будуть замінені на нові німецькі шви фірми «Mayer».

Як зазначають у комунальній корпорації, провести роботи на всіх деформаційних швах одночасно неможливо, адже повне закриття мосту призведе до транспортного колапсу у місті. Тому, щоб мінімізувати незручності і пришвидшити терміни виконання робіт, дорожники працюють на ділянках ремонту у цілодобовому режимі.

У «Київавтодорі» зазначають: щодня Південним мостом рухається близько 150 тис. автомобілів

«Київавтодор» пояснює, що на момент проектування Південного мосту неможливо було уявити, що кількість автотранспорту у столиці зросте у десятки разів, при цьому замість звичних для 80 – 90 років XX сторіччя вантажівок 5 – 12 т київськими дорогами щодня будуть їздити вантажівки 40 – 60 т, а інколи і 80 т. Затори на Південному мостовому переході у години пік, які не залежать від проведення ремонтних робіт чи їх відсутності, демонструють, що пропускна спроможність мосту вичерпана, тому добудова Подільсько-Воскресенського мосту, яка наразі триває у столиці, є вкрай важливою.

Як результат, дорожнє покриття на Південному мосту потребує ремонту, а враховуючи, що чимало років кошти на ремонт штучних споруд не виділялися, в останні 3 – 4 роки дорожники вимушені наздоганяти ремонтні роботи, які у плановому порядку повинні були виконуватися упродовж всіх років експлуатації мосту.

Шляхопровід на Борщагівці: коли відремонтують

Наразі справжній транспортний колапс і жахливі незручності для пасажирів спричинені початком ремонту на шляхопроводі над залізничними коліями поблизу станції електрички «Борщагівська».

Ще в минулому році, за даними «Київавтодору», цю споруду визнано аварійною тому, що там руйнуються ригелі, які будуть міняти. Нині тут у цілодобовому режимі проводять ремонт. Зняли трамвайні рейки, відновлюють залізобетонну плиту – основу мосту, гідроізоляцію. Потім покладуть новий асфальт і відновлять трамвайне сполучення шляхопроводом. Це станеться наприкінці вересня. А повністю відновити автомобільний рух однією частиною шляхопроводу намагатимуться до кінця року.

Міст Метро через Русанівську протоку: ремонт другої частини

«Вечірній Київ» повідомляв, що міст через Русанівську протоку ремонтують за унікальною технологією, яку не використовували в Україні раніше. Мер столиці Віталій Кличко запевнив, що до кінця нинішнього року завершиться ремонт мосту Метро через Русанівську протоку. Він зазначив, що роботи здійснюють не тільки на проїжджій частині, а й знизу споруди. Там укріпили конструкції всього перегону.

Працівники «Київавтодору» вже готуються розпочати ремонт правої сторони мосту через Русанівську протоку.

– Коли там почали роботи з оновлення покриття, виявили великі дефекти всередині конструкції перегону. Побудований ще у 1965 році, цей міст жодного разу не бачив капітального ремонту. Тому довелося розробляти новий проект реконструкції і, відповідно, коригувати план необхідних робіт. Сьогодні всі роботи тривають, і до кінця цього року об’єкт буде оновлений, – написав Кличко у Фейсбук.

До кінця року запустять рух новим Шулявським шляхопроводом

Нині на Шулявському шляхопроводі встановлюютьдругий гігантський сталевий проліт. Як це виглядає, дивіться у «Вечірньому Києві».

Скільки коштують ремонти

Як пише прес-служба КМДА, за словами Віталія Кличка, Шулявський міст коштуватиме бюджету майже 1 мільярд гривень.

А реконструкція мосту Патона – майже 5 млрд гривень, добудова Подільсько-Воскресенського мосту – близько 6 – 7 млрд гривень.  До кінця наступного року планується запустити автосполучення між лівим та правим берегом через Подільсько-Воскресенський міст.

Столиці дуже потрібна Велика кільцева дорога

Мер столиці підкреслив, що надважливим питанням залишається будівництво Великої кільцевої дороги навколо Києва, якою їздитиме весь великовантажний та транзитний транспорт, а також дієва робота вагових комплексів. Адже на сьогоднішній день вантажівки 60 – 80 т, які постійно курсують як Південним мостовим переходом так і іншими об’єктами дорожньої інфраструктури, знищують дороги, мости, шляхопроводи, зводячи роботу дорожників нанівець.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *