Главная > Все новости > Кияни сплатили за комуналку 39 мільйонів гривень не на ті рахунки: як повернути кошти

Кияни сплатили за комуналку 39 мільйонів гривень не на ті рахунки: як повернути кошти

Деякі кияни за звичкою оплатили послуги зі спожитої у 2019 р. електроенергії на рахунки оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі. Станом на 1 лютого, на рахунок ДТЕК Київські електромережі надійшли 39 мільйонів гривень. Про це повідомляє прес-служба компанії.

Піклуючись про комфорт клієнтів, ДТЕК Київські електромережі самостійно поверне кошти  споживачів за спрощеною схемою: вони будуть перераховані на особисті рахунки клієнтів постачальника універсальної послуги. Клієнтам не потрібнооформлювати для цього будь-які додаткові документи, писати заяви, дзвонити або особисто приходити до центрів обслуговування клієнтів.  Процес триватиме до кінця лютого.

Сплачувати за спожиту в 2019 році електроенергію киянам (фізичним особам) потрібно постачальнику універсальної послуги*, який надає послуги в Києві. Усі кошти, які споживачі у лютому 2019 року помилково сплатили на рахунок оператора системи розподілу ДТЕК Київські електромережі , будуть автоматично перераховані протягом місяця на рахунок компанії-постачальника універсальної послуги.

Нагадаємо, що у зв’язку з реформою ринку електроенергії  з 1 лютого 2019 постачальник універсальної послуги*  приймає покази лічильників, виставляє рахунки та приймає оплату за спожиту електроенергію. Йому потрібно оплачувати  електроенергію, спожиту після 1 січня 2019. Рахунки за неї кияни отримують у лютому.

Як перевірити чи була оплата помилковою і коли повернуть кошти?

Якщо клієнт правильно сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 постачальнику універсальної послуги і не має боргу за 2018 рік перед ДТЕК Київські електромережі, то:

— в Особистому кабінеті  ДТЕК Київські електромережі відображається поточна заборгованість 0 грн, історія платежів за попередні роки;

— в Особистому кабінеті постачальника універсальної послугивідображається сума оплати за спожиту електроенергію за січень 2019 р.

Якщо клієнт помилково сплатив за спожиту електроенергію у січні 2019 (станом на 01.02.2019 р.), то:

— В Особистому кабінеті ДТЕК Київські електромережі  відображається переплата ( наприклад, -230 грн), історія платежів за попередні роки;

— в Особистому кабінеті на сайті постачальника універсальної послугиці кошти (переплата) будуть відображені 1 березня 2019 р. 

Якщо ж клієнт знову помилково сплатить за спожиту електроенергію у лютому ДТЕК Київські електромережі, то ці кошти будуть автоматично перераховані постачальнику до 31 березня 2019 р., і з 1 квітня будуть відображатися в Особистому кабінеті споживача постачальника універсальної послуги

Важливо пам’ятати, що ДТЕК Київські електромережі з 1 січня 2019 року є оператором системи розподілу, який відповідає за технічний стан електромереж, якість і надійність енергопостачання

При наявності боргів за електроенергію  спожиту до 31 грудня 2018 р, їх потрібно сплатити на розрахунковий рахунок саме ДТЕК Київські електромережі. Платежі за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року – постачальнику універсальної послуги. Звертаємо увагу, що при наявності заборгованості  за 2018 р.  енергокомпанія має право обмежити електропостачання боржнику.

*Компанія Київські енергетичні послуги до 31.12.2020 виконує функції постачальника універсальної послуги у місті Києві відповідно до Закону «Про ринок електричної енергії».

darn.kyivcity.gov.ua

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *