Главная > Все новости > Кияни скаржилися на несправні ліфти понад 30 тисяч разів

Кияни скаржилися на несправні ліфти понад 30 тисяч разів

З початку року до Контактного центру міста надійшло майже 30 тисяч звернень про ліфти.

Про це повідомили у «Контактному центрі міста Києва 15-51».

– З початку року ми вже отримали майже 30 тисяч звернень про ліфти, тому 1551 знає всі симптоми «хвороби» ліфтів столиці. Жахливе освітлення, відсутні кнопки, брудно, не кажучи вже про похмуру перспективу застрягнути в цій коробці в спеку. Добре, що всі ці негаразди реально виправити. Трохи гірше, що іноді це займає більше часу, ніж хотілося б. Тож давайте розбиратися, що й до чого і скільки насправді є часу у виконавців,  зазначають у Контактному центрі.

Фахівці навіть розробили своєрідний «путівник» по проблемам ліфтів і попереджають, що балансоутримувачі мають час на розв’язання проблеми.

15 днів на те, щоб:

  • прибрати в кабіні, відремонтувати кнопки і налагодити гарний зв’язок із диспетчером;
  • відрегулювати двері ліфта, які погано відкриваються та закриваються;
  • пофарбувати ліфтову кабіну або двері.

10 днів на те, щоб встановити або замінити освітлення у кабіні.

3 дні на те, щоб відремонтувати несправний ліфт.

Максимум одну годину на відновлення роботи, якщо там застрягли люди.

Якщо мешканці будинку хочуть, аби їм замінити ліфтове обладнання або встановити новий підйомник, то необхідно відповідь треба чекати 15 днів. За цей час балансоутримувач має повідомити, чи потрапить будинок у спеціальну програму, де мешканці на умовах співфінансування зможуть отримати новий ліфт.

До слова, у службі 15-51 нагадують, що звернення можна залишити на сайті, через мобільний застосунок або через короткий номер 15-51.

Джерело