Головна > Всі новини > Анонси > Абоненти «Київстар» до кінця зими отримуватимуть кешбек від поповнення Kyiv Smart Card

Абоненти «Київстар» до кінця зими отримуватимуть кешбек від поповнення Kyiv Smart Card

Із 1 січня до 29 лютого абоненти «Київстар» при поповненні Kyiv Smart Card (єдиний електронний квиток) отримуватимуть кешбек на мобільний рахунок у розмірі 20% від суми поповнення. Про це повідомили у Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.

Послуга доступна всім абонентам передплаченого зв’язку «Київстар» у місті Києві. Акція реалізовується за допомогою сервісу «Київстар» «Смарт-Гроші» за підтримки Київської міської державної адміністрації.

Для того, щоб скористатись пропозицією потрібно:

  • зайти на сайт kv.st/kscsm або в додаток «Смарт-Гроші» (завантажити його можна з Play Market або App Store);
  • у спеціальному полі ввести номер Kyiv Smart Card;
  • обрати кількість поїздок;
  • ввести номер свого телефону, з якого буде списано плату за поповнення;
  • дочекатися SMS із кодом та підтвердити оплату;
  • після поповнення карти «Київстар» поверне на мобільний рахунок абонента 20% від суми поповнення.

Як звертають увагу у компанії «Київстар», кошти, які будуть зараховані кешбеком від поповнення Kyiv Smart Card можна використати тільки на телеком-послуги та мобільні фінансові сервіси.

Таким чином, абонент «Київстар» фактично буде сплачувати проїзд у громадському транспорті зі знижкою в 20%

Якщо в абонента ще немає Kyiv Smart Card, то її можна придбати на станціях метро: «Хрещатик», «Театральна», «Майдан Незалежності», «Академмістечко», «Лісова», «Арсенальна», «Теремки», «Видубичі», «Сирець» та «Почайна», у Т-кіосках (більше 300 у місті), а також у терміналах самообслуговування на 16 станціях метро, зупинках швидкісного трамваю та у вестибюлі фунікулеру.

«Ми дуже раді презентувати абонентам «Київстар» таку можливість. Адже більше 1 мільйона киян зможуть не тільки зекономити на проїзді у громадському транспорті, а й відчути на собі всі переваги цієї карти. Це зручно, екологічно та відповідає запиту суспільства на діджиталізацію та cashless економіку. Упевнені, що акція буде оцінена киянами, а ми, зі свого боку, будемо раді підтримати розвиток єдиного електронного квитка і в інших містах України», – прокоментував керівник Департаменту мобільних фінансових сервісів «Київстар» Сергій Коптік.

Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров зазначив, що сьогодні е-квиток – це найбільш оптимальний спосіб оплати проїзду.

«Жодної готівки, пошуку кондукторів чи очікування у черзі до каси метро. Ми завжди готові до співпраці, яка дозволить зробити цей сервіс ще зручнішим для пасажирів. І акція «Кешбек за проїзд» від «Київстар» – тому підтвердження. Київ розвивається як безготівкове та мобільне розумне місто. Тому КМДА завжди підтримує ініціативи, які прививають киянам інноваційні звички», – прокоментував партнерство Юрій Назаров.

Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua.

Джерело

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *